bruelis.blogg.se

Emelie 26 år, bor på landet, sambo, 2 jakthundar och 2 katter.

2016

Publicerad 2016-01-18 08:11:15 i

Året började ju inte så jättebra då jag var lite klantig på nyårsafton och cyklade omkull och satte mig på svanskota/rygg/rumpa. Som tur är var det ingen skelettskada men har varit hemma sedan nyår och jobbade första gången nu i fredags vilket kändes. Men jag ska fixa detta och träna upp mig då jag tappat muskler i samband med fallet. 

Min fina vän Lina har fått en liten pojk -Axel. Han är bland de finaste jag nånsin sett! Var och träffade dom för 2 veckor sedan och har lite abstinens. 

Idag är det måndag och jag är ledig idag. Ligger fortfarande i sängen medan katterna hoppar på mig för att de vill ha mat. Bäst att gå upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela